שלום לכל הגברברים ולכל הנשים שפה,

שמי רוחמה, ואני הייתי אחת מאותן נערות ליווי לשעבר. היום הראשון שלי בתור אחת מן נערות ליווי היה קל כי התחלתי כרקדנית. פעם עבדתי במסיבות רווקים. החבר'ה היו מבקשים יותר. בסופו של דבר פשוט הסכמתי ליותר. בת דודה שלי וחברתה עשו מסיבות כמו "מסיבות רווקים הפוכות". בעצם בחור שמתגרש אז כמו 2-4 מחבריו היו שוכרים אותנו לצאת ולרקוד. כמעט תמיד בבית פרטי. הייתי אומר שכמו 90 אחוז מהמסיבות הגברים היו מעל גיל ארבעים. אז היינו הולכים לרקוד ולבלות. ואז בסוף או בת דודה שלי או חברה שלה היו הולכים עם ה"רווק" לחדר שינה. כשהלכתי בפעם הראשונה זה היה בגלל שבת דודה שלי חלתה והיא ביקשה ממני ללכת עם חברה שלה. היא הסבירה שאצטרך פשוט ללכת, לפלרטט, לשבת על כמה הקפות. יכולתי להתלבש סקסי כמו שרציתי. אז עשיתי את זה. לבשתי מכנסיים קצרים וגופייה. נראיתי חמודה אבל לא ממש התאמתי למראה. הסתבר שהיה לי כיף. בסופו של דבר הייתי חשופת חזה ובעצם קיבלתי תשלום כדי לשבת, להתבדח ולפלרטט עם חבורה של גברים. אני מאוד אוהבת תשומת לב אז הסתדר היטב. היינו שם שעתיים וקיבלתי אלף ₪. לאחר מכן השתמשו בי כתחליף לעתים קרובות יותר או אם הקבוצה הייתה גדולה יותר. השתגעתי קצת יותר עם התלבושות שלי.

כשאת בסביבה הזאת זה כיף. אנשים צחקו, שתו. עבר על ג'וינטים (וכו') זה היה פשוט כיף. התלבושות שלי נעשו יותר נועזות והתחלתי ממש ליהנות מהתחושה שקיבלתי. ישבתי על המון הקפות ובעצם הייתי מרגישה עצלות. הייתי צוחקת ומתבדחת. גברים מתייחסים אליך אחרת. לאותו גבר שהיה נבוך אם תתפסו אותו מסתכל על הציצים שלכם בחנות לא היו בעיות להסתכל כשאתם שם למסיבה. אחרי כמה חודשים (7-8) של עשייה זו הרגשתי שהשלב הבא לא היה גדול. הייתי מקבלת בערך אלף ומאה ₪  רק בשביל לבלות. כשהייתי הולכת למסיבות הבחורה השנייה פשוט הייתה אומרת לבחורים מיד שהיא תהיה הבחורה של הרווק. אחרי שהרגשתי מוכנה, נתנו את האופציה. ידיד שלי היה יותר עקום עם שלל וציצים. גם החבר שלה מפותל אבל אסייתי. בפעם הראשונה שנבחרתי די רק נתתי לו ריקוד לאק עירום ודברים התקדמו. אחר כך הרגשתי סופר סקסית ומועצמת. אני רוצה מסיבה אחת או שתיים בחודש. מי שנבחר אי פעם היה נכנס לחדר השינה. הבחורה השנייה פשוט הייתה מסתובבת ומפלרטטת. אנחנו גם נמסור מידע לפגישות 1 על 1.

מעולם לא הייתי צריכה להשתמש באתרים או ללכת ברחוב. זה מוביל לפגישות מסורתיות יותר. אף פעם לא היו לי צמרמורות. כל בחור שפגשתי היה בחור שצחקתי והתבדחתי אתו לפני כן, אז הקל על זה. כולנו בדרך כלל שיחקנו בטוח אבל נתתי לכמה קבועים לעשות דברים שונים. אנאלי או לא מוגן. אני מינית אדם אז נטיתי ליהנות. לא קיבלתי אורגזמה בכל פעם אבל עשיתי הרבה.

רבים מהגברים שפגשתי איתם 1 על 1 היו נשואים מעל גיל 45. החיסרון היחיד עבורי היה לקבוע תור כמה ימים מראש ופשוט לא להיות בעניין בליל הפגישה. מכיוון שרבים היו נשואים הם היו מתכננים לילה שבו אשתו הייתה עסוקה או מה שלא יהיה. לילות מסוימים לא הייתי בעניין והייתי צריך לזייף את זה. בו הו נכון? אהבתי 1 או 2 מסיבות בחודש ופגשתי 1-3 בחורים לפגישות 1 על 1 בחודש. זה לא היה במשרה מלאה, רק עשיתי את זה כדי להשלים את ההכנסה שלי….

מאמרים מומלצים